ANGÅENDE DET FÖRRA INLÄGGET

2011-11-18 @ 06:45:26
Godmorgon på er!
Mår betydligt bättre idag än igår efter den lite oturs insident.. haha! Ni alla som känner mig väl vet att jag är väldigt klantig utav mig men denna gången var det faktiskt inte mitt fel och det kan jag stolt säga att det inte var! haha

Men igår var jag i köket hela dagen i skolan. Ja fram tills mamma fick ett samtal från min lärare om vad som hade hänt och att hon var tvungen att hämta mig.
Men ja till själva "olyckan".
Vi var nästan klara för dagen. Vi höll på att plocka in all ren disk i köket och därefter skulle vi börja skura golvet. Men när en kille i klassen skulle lägga upp en potatiskastrull, som är ganska tung! Såg han inte att det stod en bakom så när han la upp sin rena kastrull trillade den andra ner mot golvet, och olyckligsvis stod jag där bakom och fick en potatiskastrull rätt på huvudet och den föll 30 cm kanske.

Låter lite komiskt kanske för det hade jag själv nog tyckt. Men ajj vad ont det gjorde. Tårarna bara sprutade och jag var helt skakig.
Min lärare sa även till mamma att hon skulle hålla koll på mig där hemma så jag inte svimmar av, har väldigt ont i huvudet eller kräks, då kan det vara några symtom på hjärnskakning.
Men jag är väldigt glad att den inte föll med någon kant före för då hade det slutat illa..

Men det jag egentligen ville komma fram till var att jag mår bra idag! Har inte ont i huvudet, bara min lilla bula jag fått då. Men ska ha en värktablett i fall att och så ska jag ta det extra lugnt i köket idag.
Önska mig lycka till i köket idag och att jag inte får en kastrull i huvudet idag med, hihi!

bild ur arkivet

Kommentarer
Postat av: danten89

Fy så läskigt ändå..

En tung kastrull i skallen..

Inget kul.

Hoppas det går bra i skolan idag ju? =D

2011-11-18 @ 09:06:13
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0