CHAI MASALA

2012-08-09 @ 19:27:45
Direkt efter jobbet åkte jag hem och bytte snabbt om till träningskläderna för sen åkte jag och mamma direkt til step-up träningen. Grymt jobbigt men skönt att vara tillbaka till den träningen nu efter sommaruppehållet!
Annars så dricker jag just nu ett utav alla tesorterna jag fick i födelsedagspresent. Detta heter Chai Masala och luktar precis som glögg. Smakar som kanel, kryddnejlika och kardemumma. Så smak av julen får man verkligen utav detta fantastiska te, kommer vara en favorit i höst!
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Åh låter som ett gott te, julens smaker är det ju inget fel alls på? ;)

Ja men det är sanningen :)
Ni verkar vara ett sånt där kärleksfullt par, som kan hålla hela livet :

Jag kollar lite på OS, ska ta mig lite kvällsfika, blir säkert en film efter det :)

Någon kul plan inför helgen?

2012-08-09 @ 19:45:29
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Det skulle jag nog med göra.. blir ju lite sådär trist att veta att man har hela hösten framför sig :p
Hösten är ju mysig i sig, men slår verkligen inte julen? ;P

Jaha, spännande, ska ni flytta ihop? :D
Min morbror och hans fru var ihop innan någon av dem flyttat hemifrån och idag har dem hus med pool och två barn och nu i sommar skaffat höns :D
Så det kan ju gå hursom? :D

Låter som en härligt skön helg :)

Jag ska med ta det som det kommer, njuta av den sista helgen, efter nästa börjar ju skolan igen.
Mormor och hennes syster kommer också och grillar :)
Sedan kanske det blir att hänga med en vän och kanske eller ja en massa OS tittande .D

2012-08-09 @ 20:04:08
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: sandra

jag var också och tränade för första gången efter sommaren och måste säga det var lite småjobbigt men det kändes ändå bra :) Hoppas du får en fortsatt fin Torsdag :)

2012-08-09 @ 20:14:07
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: Jonna

allt bra med dig idag? :)

2012-08-10 @ 11:12:01
URL: http://jonnaalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0