MOT PRAKTIKEN

2012-02-16 @ 06:15:00
Hade en riktigt mysig kväll igår med min fina Martin. Vi myste till det med choklad, tv tittande, massvis med pussar och kramar. Perfekt! ♥ Blir mer firande i helgen, men berättar mer om det senare!

Idag är det praktik som gäller från 7.30 - 15.30. Känns skönt att komma tillbaka till praktiken efter operationen. Känner mig såpass frisk nu att jag orkar med en stressig dag och servera mat till gästerna. Denna gången har jag Amanda vid min sida hela dagen och 3 veckor framåt, går inte att klaga på!


Kommentarer
Postat av: emelie

Fin du är! :)

Va bra att höra, jodå jag mår bara bra! :)

KRAM

2012-02-22 @ 19:18:06
URL: http://emelieerikszon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0