HEM LJUVA HEM

2012-06-24 @ 18:14:05
Nu är jag hemma igen! Igår eftermiddag tog jag och Martin bilen hem till pappa, där vi spenderade vår kväll tillsammans med dem, tvn och en plankstek. En väldigt mysig kväll med andra ord och vi stannade där över natten också!
Efter lunch idag så tog jag bilen hem till mamma igen. Men på vägen hem stannade jag till hos farmor och farfar som jag lovat att komma inom på en fika hos. Så nu är jag hemma igen efter 3 timmars prat och våffelätande hemma hos dem, väldigt trevligt!
 
Men nu kallar duschen och efter det ska jag göra i ordning lite saker inför morgondagen. För imorgon är det måndag vilket innebär en ny arbetsvecka för min del!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, låter hur mysigt som helst!:)
Har varit en snabbis i linköping och shoppat med min far (: annars kollat på film och käkat godis, och en smarrig italiensk sallad :)

Svar: Sv: Ja, det var riktigt mysigt faktiskt! :)Okej, vad roligt! Hittade ni något kul? :) Annars låter det ju som en riktigt bra söndag :D
Linnea

2012-06-24 @ 21:42:20
URL: http://sandrarebeckaberg.blogg.se
Postat av: Kaffehörnan

Vad mysigt du hade och gott du käkat

ha en fin dag, har du sett jag har en flyertävling ?

Svar: Sv: Ja, det var inte helt fel faktiskt :) heheTack så mycket, och desamma till dig!
Linnea

2012-06-25 @ 10:48:29
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Jonna

jaha så trevligt :)
hoppas du har en bra dag!

Svar: Sv: Tack desamma!! :)Har du några roliga planer inför veckan? :)
Linnea

2012-06-25 @ 12:43:15
URL: http://jonnaalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0