MYS KVÄLL

2012-06-16 @ 11:04:24
Godmorgon!
Hade en super mysig kväll med Martin igår och det var därför det inte blev någon dator. Vi båda jobbar hela dagarna vilket vi kommer göra hela sommaren. Så helgerna blir våran semester tillsammans, och det är därför man vill ta vara på tiden när man väl är med honom. För nästa gång blir nästa helg!

Vi åt i vilket fall massa gottigheter och kollade på Sverige matchen och tyvärr gick det inte så bra för dem! Annars så tog vi det bara lugnt och tog igen alla pussar vi missat under veckans gång, hihi.
Idag är det studentfirande i eftemiddag som gäller, men först frukost! 


Kommentarer
Postat av: Liborius

så tråkigt att vi är ute ur em redan...
hoppas du får en bra lördag<3

Svar: Sv: Ja, riktigt tråkigt faktiskt! Hade varit kul att få följa Sverige ett tag till!Tack, det ska jag ha! Hoppas du får en lika bra lördag! :)
Linnea

2012-06-16 @ 12:45:28
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: Hanna - Denise, Melina

ååh vad sugen ja blev på ostbågar och vindruvor! muumsigt :D
Du ser ut att haft en bra fredags kväll :D
Hoppas du får det bra idag och ikväll!
kram

Svar: Sv: Haha ja, det var riktigt gott :) Sjukt länge sen man åt ostbågar, så det satt verkligen fint! :) Ja fredagskvällen var riktigt bra. Saknat min pojke hela veckan så det är underbart att få vara med honom nu :)Tack så mycket, det ska jag verkligen ha! Hoppas din kväll blir lika kanon som min. Kram
Linnea

2012-06-16 @ 15:14:55
URL: http://southsthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0