BLOGGSVAR - VAD GÖR DU EFTER STUDENTEN?

2012-06-12 @ 15:50:00
Det är just precis den frågan jag fått de senaste dagarna nu så jag tänkte göra ett litet inlägg om det istället.
För dem som har missat så tog jag studenten i fredags. Helt klart en utav de lyckligaste dagarna i hela mitt liv. Hela dagen och kvällen var perfekt!
 
Nu i sommar ska jag först jobba i 4 veckor på min mammas jobb, en gummifabrik där dem gör gummidelar till bilar. Därefter ska jag jobba i 5 veckor på min gamla praktikplats Kalervos, som är en lunch restaurang inne i Halmstad. När dem 5 veckorna är slut så har jag förmodligen jobb på gummifabriken igen tills jag hittar ett annat jobb!
Jag kommer inte plugga vidare för att för det första så vet jag inte vad jag vill plugga för något isåfall, och för det andra så vill jag jobba och få fast tjänst någonstans så jag äntligen kan få bo tillsammans med min Martin ♥
 
Planerna är alltså kortfattat, jobba - spara pengar. Leta lägenhet med min fina Martin - flytta ihop. Jobba ihop pengar till resor då jag och Martin är riktigt sugna på att ut och resa om några år!
Annars kommer jag leva i nuet och låta det avgöra framtiden. Hoppas ni alla är nöjda med svaret! :)
 
Du är bäst!
Trackback
RSS 2.0