CYKLAR TILL JOBBET

2012-09-04 @ 13:20:00
Hej på er!
Blir en snabb uppdatering. Ska alldeles strax ta cykeln för att cykla till jobbet. Under förmiddagen har jag hunnit med att packa lite smått till Turkiet. Det får bli lite små packning nu denna veckan innan torsdag, eftersom jag jobbar som jag gör. Men som tur är jag ledig på torsdag så då ska jag hinna packa klart allt och vara med Martin innan flyget går.
 
Nej nu måste jag dra vidare till jobbet. Hemma igen vid 01, så jag hoppas ni får en riktigt bra dag och kväll med era nära och kära! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, ja det kan ju vara bra ;) oftast sånt man har hemma! :p <3

2012-09-04 @ 16:12:28
URL: http://Sandrarebeckaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0