KVÄLLSFIKA

2013-01-24 @ 19:31:49
Gokväll!
Hoppas eran torsdag varit bra. Jag själv har haft en väldigt bra torsdag och nu sitter vi i soffan till en ren och fin lägenhet. Storstädade hela förmiddagen och så fint och fräscht det blev här igen. Har även hunnit med en promenad i det vackra vädret vi haft idag och så har jag haft lite telefonsamtal med några efterlängtade personer som jag äntligen ska träffa på lördag igen. Längtar ihjäl mig!
Annars så har vi precis kommit ur ett varmt bad här hemma och hoppat i myskläderna. Lite kvällsfika har vi också tagit fram som vi ska mumsa på i soffan.
 

Kommentarer
Postat av: sandra

- ja otroligt skönt faktiskt :) men får se hur länge hon bor kvar, hon fick nycklar hem till sin pojkvän idag så aa :P

2013-01-24 @ 20:14:11
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: josefine

mysigt! super fin blogg! :)

2013-01-24 @ 20:49:24
URL: http://josefinewalter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0