FÖDELSEDAGSPRESENT FRÅN MITT HJÄRTA

2011-08-18 @ 10:00:00
När jag fyllde 18år så var en av presenterna från min pojkvän denna parfymen. Första gången han köpte en parfym till mig och han var så nervös för att jag inte skulle gilla den, haha. Eftersom han luktade sig till själv.
Men att jag gillar bara inte den, utan jag älskar den! Den luktar så gott att jag brukar ha på mig den nästan varje dag, hihi. Sen tycker jag flaskan är bara för söt!
Detta är min nya favorit parfym och den kommer hänga med i många år!




Såhär har kicks skrivit om den.
Fancy Love är en sensuell och strålande doft. 

Doftes toppnoter är lekfull bergamott, delikata gojiblad och bubblig rosa champagne. Hjärtnoterna består av lotus, pion, plumeria, jasmine och turkisk ros. I basen av denna doft finner du en sensuell och krämig bärnsten och ljusa träslag. Med mysk och patchouli bildar de ett kärleksfullt spår som varar länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter underbart! Ja jag mår bara bra.,

hitta på nått roligt idag? kram

2011-08-18 @ 10:11:30
URL: http://clarieelina.blogg.se/
Postat av: danten89

Nu kom detta inlägg upp igen ;)

Hehe.



Hur är det idag?

2011-08-18 @ 11:43:50
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Åh jag älskar den där parfymen, luktar helt underbart ju! :D Om jag inte hade så många parfymer redan skulle jag ha köpt den där för länge sen!



svar: Okej härligt! Ja den är riktigt bra faktiskt :)

2011-08-18 @ 12:07:29
URL: http://jasmines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0