TAGGA SISTA ÅRET

2011-08-17 @ 20:30:00
På ett sätt känns det så otroligt tråkigt att skolan börjar nu imorgon. Man tänker, vafan tog sommarlovet vägen? Men på ett sätt känns det så skönt att komma in i de vanliga rutinerna, träffa alla kompisarna igen och så. Det jobbigaste är väl plugget, men vi har faktiskt inte så mycket plugg på min linje jämfört med andra program.

Sen eftersom jag börjar sista året känns det på ett sätt lite tråkigt att jag bara har ett år kvar, och sen börjar vuxenvärlden för mig. Men samtidigt är jag otroligt taggad på studentfesterna, balen, studenten och allt annat rolig som kommer hända. Nästan så att man längtar till vårterminen då balen och studenten är, fyy vad kul detta ska bli!

Börjar inte skolan imorgon förens 11.00, sovmorgon första dagen. Klagar inte!!




Mitt schema är faktiskt väldigt lugnt och skönt detta året jämfört med vad hela gymnasiet varit för mig. Dock ska jag lägga till en lektion på måndagar, så är tyvärr inte ledig. Men så himla skönt med en lektion bara den dagen!

Kommentarer
Postat av: danten89

Vilken lektion läggs till på måndagar då?=)

Härligt schema ändå du ;)

2011-08-17 @ 22:08:28
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Superhärligt :)



Vad är det som det handlar om när man läser psykologi? =)

2011-08-17 @ 22:38:34
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Jasmine-fotoblogg

Sv: varsågod :) lagt till dig Nu , är din 32:E följare !:)



Säg till när du har lagt till mig!:) gärna vilket nr!

2011-08-17 @ 22:51:32
URL: http://jjjasmines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0