DAGEN INNAN NYÅRSAFTON BÄR DET AV

2011-11-17 @ 11:00:00
I Lördags skrev jag att ett par kompisar skulle komma hem till mig på kvällen. Men då gjorde vi inte vad man brukar göra.. utan då planerade vi allt inför skidresan vi bokat! Har inte skrivit något i bloggen om en skidresa innan så nu gör jag det för det är ju ungefär en månad kvar tills bilen rullar mot sälen.

Vi är 8 st kompisar som ska dit, 4 par. Det kommer vara första gången jag ens står på skidor så jag är helspänd över hur det kommer vara och gå för mig. Men mest orolig är jag ju för liftarna, hade varit typiskt klantiga Linnea att fastna eller något annat galet. Men som tur har jag mina fina vänner och pojkvän som kommer hjälpa mig med allt!
Även tur att jag har Amanda som inte heller kan åka skidor, skönt att vi är två! haha

Det ska bli så sjukt roligt att vi är ett stor och härligt gäng som ska vara där i 10 dagar. Jag är heltaggad!!


Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Vad roligt:D

2011-11-17 @ 14:23:19
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0