MELLANMÅL

2011-10-03 @ 14:32:49
Ny vecka och nya upplevelser under veckans gång. Älskade Måndag idag, slutade vid 9 som jag gör varje måndag. Gick till banken för att göra ett ärende och samtidigt fördriva tiden innan jag hade tid hos tandläkaren. Hur det gick där kommer i ett annat inlägg!
Sen var det bara att traska bort till körskolan då det var dax för en ny körlektion. Därefter mötte jag upp Martin. Vi gick lite på stan och jag fick även en grej utav honom. Visar det lite senare!

Nu ska jag äta lite mellanmål och packa upp väskan. Hade tänkt lägga mig i sängen sen och tycka synd om mig själv. Tänderna dunkar sen besöket hos tandläkaren..

Äggmacka, apelsin och varmchoklad - mums!



Kommentarer
Postat av: danten89

Fasiken så gott det ser ut ;)

Haha.



Läget idag annars då?



Jo men det är bra :)

2011-10-03 @ 15:49:33
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0