MIDDAG OCH MYS MED DEN FINASTE

2011-10-01 @ 18:32:14
Dagen har varit riktigt slapp idag. Bara degat i soffan och frossat massa choklad, även kollat på reprisen utav Idol och Ensam mamma söker.
Är just nu hemma och pappa och tar det lugnt. Familjen har åkt hem till ett par kompisar och jag väntar på att Martin ska komma hit.
Kvällens planer är att jag och Martin ska laga middag tillsammans. Det bjuds på pasta carbonada, ska bli riktigt gott! Sen ska vi äta en massa onyttigheter och kolla på Fångarna på fortet.
Nu ska jag hoppa in i duschen än att sitta och små äta massa choklad, hihi.
Ha en fin Lördag!


haha jag just nu

Kommentarer
Postat av: mormor

Så gott!!!!

2011-10-01 @ 21:13:57
Postat av: danten89

Haft en bra lördag vännen?=)

Kram

2011-10-01 @ 23:39:42
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det är verkligen jätteskoj! Och det bästa är ju att vi bara fixar, för hyresvärden betalar allt åt oss :D

2011-10-02 @ 08:24:02
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0