NÅGRA TIMMAR KVAR TILLS HÖSTLOV

2011-10-28 @ 06:30:00
Godmorgon på er!
Är super trött idag och jag hoppas att dagen kommer gå fort. För om några timmar får jag äntligen höstlov, vilket verkligen är efterlängtat. Har så mycket roliga saker planerat på lovet och sen är det aldrig fel med en veckas ledighet!

Nu ska jag bege mig till skolan och därefter ska jag ju hem till pappa för att ha myskväll med dom. Men kommer hem igen redan imorgon för imorgon kväll står paaarty på schemat!
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det var verkligen jättemysigt igår :) Och va skönt att du också får höstlov snart =)

2011-10-28 @ 09:04:50
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: danten89

Det låter grymt det :P

Ikväll ska det kollas på idol, resten av helgen kommer att tas som den kommer.

Allt bra idag? :)

2011-10-28 @ 09:06:20
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0