ÅTERIGEN, GRATTIS ÄLSKLING!

2011-09-25 @ 18:29:16
Min helg har varit väldigt lugn och mysig. Bara slappat med pojken min och det är aldrig fel att ligga i sängen framför tv och bara pussas.
Blivit lite utflykter i helgen också, en tripp till stan i fredags, Ullared i lördags och sen vid tre på natten var vi chaffis. Idag var vi inom pappa en stund sen lämnade Martin mig hemma hos mamma igen.
Har alltså varit en toppen helg med en fantastisk pojkvän ♥

en bild från helgen
Är så jäkla stolt över dig för att du klarade körkortet på första försöket. Även hur ditt resultat blev på teoriprovet var helt grymt, du är bäst Martin!

Kommentarer
Postat av: danten89

Härligt hörredu ;)

Vilka var ni chaffis för 3 på natten? :P



Jag har haft en skönt lugn helg :D

2011-09-25 @ 18:50:38
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Linda ♥

Moa är min favorit:D !

2011-09-25 @ 19:19:34
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0