A ROYAL AFFAIR

2012-12-21 @ 13:00:00
Måste bara ta och rekommendera er denna filmen, A Royal Affair. Jag och mamma kollade på den i söndags och den var faktiskt rikigt bra. Vi båda gillar gamla kungliga filmer, och denna var väldigt spännande och vi satt helt inne i filmen både två, trotts att den var hela 2 timmar och 30 minuter lång.
 
Historien om den engelska prinsessan Caroline, som vid endast 15 års ålder blir bortgift med den schitzofrene Christian VII av Danmark. Hennes öde känns förutbestämt, när plötsligt ett mirakel inträffar i form av att kungens personlige och mycket charmerande psykiatriker, doktor John Struensee, anländer till hovet.
Caroline och John blir passionerat förälskade i varandra och inleder en förbjuden relation. John och Caroline delar varandras dröm om en bättre värld för folket genom att utöva sitt genemsamma inflytande på kungen. Lyckas de sakta men säkert ta över makten och införa radikala förändringar för landet. 
 

Kommentarer
Postat av: WhoIsThis

braa tips sötis

2012-12-21 @ 14:08:41
URL: http://www.whoisthis.myshowroom.se
Postat av: Karin

Hej! jag läste för ett tag sedan att du gått ner ganska många jeansstorlekar, riktigt duktigt förresten :) jag skulle vilja ha tips på vad man "kan" äta osv. för jag har sett att du unnar dig med godis och sånt också men lyckas ändå :) skulle gärna vilja veta hur en vardag och en helgdag ser ut i matväg för dig :) jag behöver nämligen ta tag i mitt liv lite grann och då känner jag att mina matvanor måste ändras :) tack för en bra blogg!! :D

2012-12-21 @ 15:14:47
Postat av: Popkungen

Sv: jag mår bra denna fredagskväll hehe ;) själv?

2012-12-21 @ 15:25:02
URL: http://www.popkungen.blogg.se
Postat av: anna

nej godis är fan livet :)

2012-12-21 @ 22:27:58
URL: http://finablondina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0