FEM TIMMARS PASS PÅ JOBBET

2012-12-05 @ 07:00:00
Hejsvejs! Ville bara kika in och önska er en fin onsdag. Tänk att halva veckan snart är gjord, skönt. Fast det var den för min del igår.. har tagit ledig på fredag men mer om det berättar jag senare i veckan.
Sitter i vilket fall på bussen på påväg till jobbet. Idag har jag ett kort pass framför mig, puh vad skönt. För igår var det galet stressigt och allmänt kaos på jobbet. Slutar vid 1 idag och då ska jag raka vägen hem och duscha hos mormor.
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Tack så mycket :) och jaa, det var galet roligt faktiskt och jag vill gärna göra om det =)

Min helg var helt okej men det blev väldigt mycket jobb och plugg, så jag hann inte riktigt med allt som jag ville ha gjort.. Får väl se om jag hinner det till helgen som kommer =)

2012-12-05 @ 11:02:04
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0