EN GÅNG I PHUKET

2012-03-12 @ 14:00:00
I fredags var ju jag som sagt på bio med min Martin och ett par kompisar till oss. Jag hade faktiskt höga förväntningar på filmen och jag blev ännu gladare när den var bättre än vad jag trodde. Helt klart sevärd och värd pengarna!

Den var riktigt rolig och den handlar om en kille vid namn Sven, som är trött på att det inte händer något i hans liv. Han tar då med sig sin pick pack och åker till Phuket helt själv. Där träffar han på olika människor som finns vid hans sida genom hela resan. Han har även bestämt sig för att skriva en bok, men väl i Phuket händer det väldigt äventyrliga saker.


Kommentarer
Postat av: JENNIFER

Jag vill se den där filmen!

2012-03-13 @ 06:52:02
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0