NU ÄR HELGEN HÄR IGEN

2012-11-16 @ 09:30:00
Veckan har gått så himla snabbt. Även fast jag är arbetslös och söker jobb om dagarna, så tycker jag faktiskt att veckorna går så himla snabbt. Nu är helgen här igen och det finns planer för precis hela helgen.
Idag ska jag med mamma och handla på förmiddagen. Efter det åker jag hem till Martin för att spendera dagen, kvällen och natten hemma hos honom. Blir pannkaksmys och xfactor med han och hans familj.
 
Imorgon åker jag och Martin till Anderstorp, där vi håller på att söka lägenhet. Då vi har fyra olika lägenhetsvisningar inbokade, spännande! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, jag vet precis vad du menar! Jag känner att jag behöver lite nytt på min blogg också så om ett tag kan jag lova att det kommer ske en ganska stor förändring ;) och denna helg kommer jag vara ledig från jobbet (så himla skönt) så jag ska passa på att ta vara på tiden tillsammans med Emil och bara vila upp mig inför den kommande veckan =) du då?? :)

2012-11-16 @ 12:49:46
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: danten89

Gick det bra att handla? ;)

Ja men jag hade redovisningar i skolan hela dagen.. eller ja jag går 8-11 typ på fredagar.. älskar mitt schema :)
Nu kom jag nyligen hem en sväng från stan, ska äta/fika lite och senare blir det lite plugg :)

2012-11-16 @ 13:31:51
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: sandra

åh ska ni flytta ihop? vad mysigt :)

2012-11-16 @ 16:17:08
URL: http://sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0