ETT FÖDELSEDAGSBARN SKA FIRAS

2012-09-21 @ 12:12:42
Hej på er!
Är riktigt trött idag. Tvingade mig upp ur sängen när klockan var halv 11, då jag la mig halv 3 inatt efter jobbet. Så just nu är jag som en zombie faktiskt.. Men jag får försöka piggna till på bussen sen till en massa peppande musik.
 
Idag är det nämligen min fina Martins födelsedag, och idag blir han hela 19 år. Stort grattis igen, älskling!
Så idag är det kalas för fulla muggar hemma hos honom. Kräftskiva står på kvällens schema och om en timma ska jag ta bussen till stan för att sedan åka vidare till Martin.
Nu måste jag skynda mig, inte gjort mig i ordning ännu, inte packat klart eller ätit frukost, kaos!
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Great :D
Grattis Martin :P

Jag älskar med promenader, så uppiggande alltså :)

Det är ju förståeligt.
Du jobbar ju när alla andra är lediga typ ju? :)
Precis som när jag var marknadsundersökare.. började ofta 13-21 och det var alltid segt där vid 19 tiden.. ;P

Vad får Martin av dig? Har du svarat på det? :P

2012-09-21 @ 13:14:30
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Jonna

ja såklart. Alla årstiderna är ju både positiva och negativa på sitt sätt :) så egentligen tycker man ju om alla på ett och annat sätt :)

2012-09-21 @ 13:38:03
URL: http://jonnaalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0