HAMILTON 2 - MEN INTE OM DET GÄLLER DIN DOTTER

2012-09-15 @ 20:00:00
Igår var jag och Martin på bio och vi kollade på den nya Hamilton filmen. Vi båda gillade ettan väldigt mycket så det var solklart att vi skulle se tvåan på bio.
 
Vi båda tycker att den var väldigt bra men vi har olika åsikter om vilken som var bäst, ettan eller tvåan. För min del var tvåan bättre då jag inte riktigt gillar när det är för mycket bang bang i filmer. Och denna var det inte lika mycket pistoler och våld med så enligt mig, var Hamilton 2 bättre. Väldigt sevärd!!
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Vi grillade skinkschnitzel =D
Yummie yummie.

Haha är typ redan klar med det nya.. lite kortare.. men känns bättre :P
Haha.
Så detta kanske var ödet?

Har du en skön helg? :)

2012-09-16 @ 00:24:31
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Jessica

Träffade en kompis igår, men annars så har det bara varit en lugn helg & så blir söndagen också:) sjdå?

2012-09-16 @ 10:51:26
URL: http://jeeessicaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0