NÅGRA KORTA RADER

2013-02-16 @ 18:59:39
Gokväll!
Besöket av familjen och Lena var väldigt mysigt och trevligt. Roligt att dem kom hit och det var himla kul att träffa dem igen. Men nästa helg ses vi igen för då har jag planer att ta bilen till Halmstad.
 
Sen dem åkte hem har jag och Martin bara slappat till serier. Vi är så himla slöa idag och ikväll skulle vi egentligen gjort tacopaj här hemma, vilket slutade med att Martin precis gick ner till pizzerian för att betala för våra pizzor vi beställt. Kvällen bjuder annars på godis, Melodifestivalen och mys i soffan. 
Annars så kommer jag svara på alla era underbart fina kommentarer från igår imorgon istället. För ikväll orkar jag inte.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som att du har haft en bra helg :)

Sv; Hihi ja men det var ju så fint skrivet! Jag har haft en jättebra helg :) Kram kram

2013-02-17 @ 12:01:17
URL: http://eelineriksson.myshowroom.se
Postat av: mamma

Vi åt också pizza :)) puss o kram

Svar: Så gott!! hihi. Puss o Kram
Linnea

2013-02-17 @ 20:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0