29 JANUARI 2013

2013-01-29 @ 09:21:48
Dagens planer är inte många. Har nyligen ätit frukost och kollat på en film, Trubbel i paradiset. Annars så tänkte jag gå ner till tvättstugan och se om det finns en ledig tid för i eftermiddag. Vi har en stor tvätthög här hemma som måste bli ren. Annars så hade jag tänkt att köra ett eller två träningspass här hemma, sen ska jag även maila träningsgruppen här i Anderstorp. Så grymt sugen att börja träna här så som jag tränade innan när jag bodde i Halmstad.
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Okey =)
Har du redan sett på film du? :D
Var storhandlade ni igår då?
Jo men jag mår helt okey :) Var nyss till VC och ska väl inte noja över allt egentligen :)
Hoppas att du får komma igång med träningsgruppen snart!
kram

2013-01-29 @ 09:33:40
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Elin

Åh ge mig din tröja, jag vill så gärna ha den! haha. Den är så fin :) Härligt att komma igång med träningen igen :)

Sv; Vad roligt att du har lagt till min blogg också, jag la dock till din för kanske en månad sen redan :) haha. Så jag följer redan dig :) Och självklart ska jag lägga ut min proteinsmoothie, tänkte göra det idag efter träningspasset :)

Ja men då har ni ju bott nära varandra iaf, det hade ju varit en helt annan femma. Vi hade säkert inte flyttat ihop såhär tidigt om det inte var för avståndet :) Tror inte något förhållande klarar flera år med 100 mil ifrån varandra, faktiskt. Men vem vet :) Men jag är som sagt glad att jag gjorde det, är så lycklig!

Precis, så jag får vänta till påsk innan jag träffar dom. Men det blir ju roligare då med när man träffar dom så sällan :) Och nej, jag tror inte man kan skriva så. Men jag ville ju skriva på anställningsavtal men det fick jag aldrig göra, fast jag var ju lovad jobb till typ maj. Men men, inte så mycket att göra åt :) Kram kram

2013-01-29 @ 11:04:04
URL: http://eelineriksson.myshowroom.se
Postat av: Michelle Osein

vad fint hår du har!
det blir fest i helgen! sj? :)

2013-01-29 @ 11:09:52
URL: http://michelleosein.se
Postat av: danten89

Orolig och orolig =)
Jag har bara haft lite vaga symptom, men det verkar mest som jag har liksom normala symptom :)
Inget farligt som läkaren sa, man kan la få såna av mycket stress osv :)
Vad tränar du hemma då?
kram

2013-01-29 @ 11:30:02
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Alice

sv. jaha då förstår jag :) Skönt att äntligen få träffa och umgås med dem då (: dröjer det länge tills nästa gång ni ses?

2013-01-29 @ 12:55:07
URL: http://alicesafman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0