ÄRENDEN HELA FÖRMIDDAGEN

2013-01-23 @ 07:59:59
Godmorgon! 
Sitter just nu i soffan och äter frukost, väntar på att reklamen ska ta slut så Vakna med Nrj börjar igen. Men snart är den slut så ska fatta mig kort.
Har en del ärenden denna förmiddag så ska ta och göra mig i ordning snart. Ska åka in till Gislaved och gå in till Arbetsförmedlingen och skriva över mig till rätt län. Därefter har jag en storhandling som ska göras.
Jag hoppas ni får en riktigt bra onsdag och tänk att snart har halva arbetsveckan gått för er som arbetar, skönt!
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Gick det bra att storhandla?=)
Åh gott det lät.
Ha en fin onsdag och lillördag^^

2013-01-23 @ 09:21:31
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Anonym

sv: Jo men det borde inte bero på enformighet. För jag springer på motionsband en timme ibland och jag kör fira vikter en gång i veckan samt övningar hemma. Jaja, gött med träningverk är det i alla fall. Kanske ska bli "sämre" på att stretcha. Kanske är det som är felet, haha!

Jaha, så tråkigt. Ja det där med jeans är verkligen inte lätt.

2013-01-23 @ 09:41:20
Postat av: Madeleine

sv: Jo men det borde inte bero på enformighet. För jag springer på motionsband en timme ibland och jag kör fira vikter en gång i veckan samt övningar hemma. Jaja, gött med träningverk är det i alla fall. Kanske ska bli "sämre" på att stretcha. Kanske är det som är felet, haha!

Jaha, så tråkigt. Ja det där med jeans är verkligen inte lätt.

2013-01-23 @ 09:41:57
URL: http://dolliblond.blogg.se
Postat av: Alice

sv. de omega3 jag har nu är köpta på ica, vitaminerna på apoteket :) Annars brukar jag köpa från fitnessbutiken/gymgrossisten :)

2013-01-23 @ 12:18:10
URL: http://alicesafman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0