TA VARA PÅ TIDEN

2013-01-27 @ 12:00:00
Jag hade en otroligt bra kväll igår med de bästa tjejerna. Kvällen började med en varsin pizza hemma hos Amanda, en god cider och så mycket prat till det, innan förfesten började. Hade saknat dem alla så himla mycket.. börjar kännas nu att vi bor 10 mil ifrån varandra, men det kändes väldigt skönt att få en hel lördags kväll med dem och även några timmar in på söndags morgonen.
Vi var som sagt ute igår kväll och såå roligt jag hade det. Vi har otroligt roligt tillsammans när vi är med varandra och jag ser fram emot nästa gång vi ses.
 
Men nu ska jag ta vara på tiden och umgås med familjen hemma hos mamma innan mamma är snäll och kör mig ändan hem till Martins föräldrar. Vi stannar till hos pappa en snabbis också så ska jag hämta en sak och krama om familjen där hemma.
Tråkigt att jag redan ska åka hem men jag känner redan nu att jag fått ny energi av att träffa familjen och vännerna. 
Innan jag och mamma sätter oss i bilen, ska mamma laga min favoritmat, ädelost kyckling.. mums!! 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej nu är veckans grymmaste dragna kika in och se om du vann, annars är det bara att anmäla sig nu igen.

2013-01-27 @ 12:48:41
URL: http://spystina.blogg.se
Postat av: Lotta

Sv: Va mysigt! Det lät verkligen inte helt fel =) och jag tar det också bara lugnt idag, har varit fullt upp både i fredags och igår så det känns riktigt bra att bara slappa idag :) Kram!

Fin bild på dig!

2013-01-27 @ 13:07:41
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: Elin

Håller med dig, man måste verkligen ta vara på tiden när man träffar familj och vänner. Det känner ju jag med som bor 100 mil ifrån dom :) Kram

2013-01-27 @ 18:38:02
URL: http://eelineriksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0