BLOGGSVAR

2011-12-02 @ 12:00:00
I Måndags fick jag en fråga utav Sofia som jag tänkte besvara här i bloggen.

Hej Sofia!
När jag vill göra mitt hår vågigt istället för lockigt så använder jag mig utan en vågtång från OBH Nordica. Den heter Artist Wave Maker och har modellnumret 5838.
Det som är så bra med den är att uppvärmningen på vågtången tar inte alls lång tid, ca. 2 minuter kanske, och sen kan man själv ställa in vilken temperatur man vill ha på tången.
 
Det är inte alls svårt att använda den. Först och främst brukar jag ta i silikondroppar som har värmeskydd i sig, för att skydda håret. Vilket är väldigt viktigt med värmeskydd, för annars förstör du håret!
Sen är det bara att dela in håret i olika parti och ta lite hår i taget när du vågar det.
Du behöver endast hålla vågtången i håret bara några sekunder för att det ska visa resultat.
När du gjort klar vågorna i hela håret brukar jag ta i lite hårspray för att det ska hålla hela kvällen, och det gör dom verkligen. T.o.m hela nästa dag också!
 

Såhär blir resultatet!
Trackback
RSS 2.0