22 FEBRUARI 2013

2013-02-22 @ 09:15:51
Godmorgon Fredag!
Kan börja med att säga herregud vilken träningsvärk jag har idag. Cardio Fit passet igår var precis lika jobbigt som det var i onsdags. Svettades som jag vet inte vad och benen var verkligen spagetti efter alla utfall och alla de andra ben övningarna.
 
Idag är det fredag, skönt! Dagens planer är inte många. Ska fixa ihop lite inlägg till helgen, för dator kommer jag inte ha tid med. Sen ska väskan packas för helgen!
Ikväll efter maten åker jag och Martin hem till hans föräldrar där Martin kommer spendera sin lördag och söndag. Deras hund ska hämtas hem så det ska han göra och fixa lite med sin bil. 
Medans jag ska låna E's bil och åker hem till Halmstad på lördag förmiddag där min helg kommer bestå utav lunch på stan, bio, tjejmys till Melodifestivalen och övernattning hemma hos mamma. Kommer bli en kanon helg!
 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda <3

sv: jo det är väl helt ok antar jag.
görs? :D

2013-02-22 @ 10:07:45
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0